POŠTOVNÉ ZDARMA při nákupu nad 1000 Kč

OPATŘENÍ PRO CORONA VIRUS


Milí zákazníci, jelikož zdraví je to nejdůležitější, a nesmírně si vážíme to vaše i našich kolegů, přistoupili jsme k sérii opatření, kterými ho chceme chránit ze všech sil.



Doba na výměnu a vrácení zboží
Lhůtu pro výměnu a vrácení zboží jsme prodloužili na celých 60 dnů, což vám zajistí dostatek času, abyste nemuseli jít na poštu v blízké budoucnosti. Rovněž vás chceme poprosit, abyste při zasílání zboží zpět měli na paměti zvýšení hygienických opatření a chránili se v maximální možné míře.




Zákaznický servis
Na vaše otázky budeme i nadále odpovídat přes všechny dostupné komunikační kanály. To znamená: telefonicky, mailem i přes zprávy na sociálních sítích (Facebook a Instagram)




Hygienická opatření
Všichni naši zaměstnanci, kteří jsou v kontaktu s vašimi zásilkami, mají neustále roušky, rukavice a jiné ochranné prostředky. Dbáme na jejich zdravotní stav a maximálně dezinfikované pracovní prostředí. Kolegové, kteří se každý den starají o vybavení vašich objednávek a zabalení balíků pracují v malých týmech, abychom minimalizovali kontakt i v rámci firemních prostor.



Platba
Sice jsme dobírku nezrušili, ale pokud můžete, prosíme, využívejte možnost platby kartou předem nebo prostřednictvím bankovního převodu.




Doručování
Zboží odesíláme jako dosud, to znamená s doručením do 24/48 hodin prostřednictvím zásilkové služby GLS. Při přebírání vašich balíčků se vůbec nemusíte obávat. Zásilková služba dbá na všechny hygienická opatření. Kurýři jsou během doručení vybaveni rouškou, rukavicemi a snaží se udržovat od Vás co největší možný odstup.



Přejeme vám vše dobré, hlavně zdraví.