JAK SI VYBRAT ZBOŽÍ?
Na SecretAvenue.cz můžete vyhledávat erotické spodní prádlo nebo spodní prádlo na běžné nošení, oblečení, plavky, punčochy nebo jiné doplňky na jakoukoliv příležitost podle několika kritérií. Erotické spodní prádlo je rozděleno do kategorií podle typu (košilky, korzety, sety, ...). Spodní prádlo je rozděleno na dvě velké kategorie - podprsenky a kalhotky. Oblečení se člení do kategorií podle typu (šaty, kalhoty, ...). Produkty v zvolené kategorii lze dále specifikovat podle podkategorií nebo filtrovat podle velikosti, barvy a ceny.
JAK VLOŽIT ZBOŽÍ DO KOŠÍKU?
Pokud jste našli spodní prádlo, oblečení nebo jiné doplnky, kterou si chcete koupit, stačí vybrat správnou barvu a velikost a zboží vložit do tašky. Následně se Vám zobrazí košík i se zbožím, které jste si vybrali. Produkty můžete do Vašeho košíku přidávat nebo mazat, dokud nebudete se svým výběrem spokojeni.
JAK DOKONČIT OBJEDNÁVKU?
K odeslání objednávky je zapotřebí vyplnit kontaktní údaje - jméno, příjmení, telefonický kontakt a dodací adresu. Následně zvolíte způsob dopravy a platby, zaškrtnete souhlas s obchodními podmínkami a stisknete tlačítko Dokončit nákup.
K dokončení nákupu není povinná registrace, avšak registrace na stránce Botovo.cz přináší našim zákazníkům řadu výhod. Registrovaní zákazníci mají například možnost jednoduchého sledování stavu objednávky, mohou si prohlížet historii objednávek nebo při opakovaném nákupu již nemusí vícekrát vyplňovat doručovací údaje, čímž se nákup zjednoduší a urychlí.
JAK POZNÁM, ŽE JSTE MOU OBJEDNÁVKU PŘIJALI?
Po přijetí objednávky Vám automaticky zašleme na Vámi uvedenou emailovou adresu potvrzující email ("Potvrzení objednávky číslo #"). Pokud Vám však tento potvrzující e-mail nebyl doručen ani do hlavní pošty ani do spamu, kontaktujte nás, prosím (e-mailem na [email protected] nebo telefonicky +420 225 348 548 v pracovních dnech od 9:00 do 17:00).
V případě, že máte vytvořen profil, můžete si realizovanou objednávku zkontrolovat i ve Vašem profilu: Můj účet - Moje objednávky.
MŮŽE BÝT MOJE OBJEDNÁVKA ROZDĚLENA? RESP. CO JE TO ROZDĚLENÁ OBJEDNÁVKA?
Za doručení jedné objednávky budete platit vždy pouze jednou, bez ohledu na to, zda bude Vaše objednávka rozdělena (např. z důvodu nepředvídané nedostupnosti zboží, stylu produktů apod..). Zároveň i Vy, jako náš zákazník, máte jedinečnou možnost přeposlat produkty z jedné objednávky na různé dodací adresy.
KOĽKO POTVRDZUJÚCICH E-MAILOV O MOJEJ OBJEDNÁVKE DOSTANEM?
1. e-mail „Potvrzení objednávky číslo #“. Tento e-mail Vám bude doručen okamžitě po přijetí objednávky. Je potvrzením, že jsme Vaši objednávku přijali a budeme se jí neprodleně zabývat.
2. e-mail „Vaše objednávka je již na cestě k Vám #“
- Pokud jste si zvolili doručení kurýrem GLS, tento e-mail Vám zašleme, jakmile bude zboží expedováno - tedy předáno do rukou kurýrní služby. V příloze e-mailu najdete fakturu za objednané zboží, která bude součástí i Vaší zásilky.
- Pokud byla Vaše objednávka rozdělena, budeme Vás informovat zvlášť o každé části objednávky potvrzujícím e-mailem o odeslání zboží. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat:
- Telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- E-mailem na [email protected]
JAK DLOUHO TRVÁ VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY?
Vaši objednávku na SecretAvenue.cz se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji. Aktuální dostupnost konkrétního zboží zjistíte při výběru velikosti - systém Vám automaticky vypíše do kolika dnů, resp. hodin budeme Vaše zboží expedovat. V případě, že si zvolíte platbu na účet, zboží Vám vyexpedujeme až po připsání celkové fakturované částky na náš účet.
JAK STORNOVAT OBJEDNÁVKU?
Pokud jste si svůj nákup na Botovo.cz rozmysleli a Vaše objednávka ještě nebyla expedována, můžete stornovat kteroukoliv z položek v objednávce, případně stornovat objednávku celou. O přání stornovat objednávku nás můžete informovat:
- telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- e-mailem na [email protected]
JAKÝ JE PŘÍMÝ KONTAKT NA ZÁKAZNICKÉ CENTRUM?
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již zrealizované objednávky na SecretAvenue.cz, případně chcete nahlásit změnu dodací adresy, můžete nás kontaktovat přímo na zákaznickém centru, které je otevřeno každý pracovní den od 9:00 do 17:00.
- +420 225 348 548
- Kontaktovat nás můžete také e-mailem na [email protected].
JAKÉ JSOU VÝHODY REGISTRACE?
Na SecretAvenue.cz můžete nakupovat i bez registrace, tím však přijdete o výhody registrovaného člena. Registrace Vám zabere jen pár vteřin a získáte následující výhody:
Sledování stavu objednávky – po zadání objednávky můžete sledovat průběh jejího zpracování také online, přímo ve Vašem profilu. Při každé objednávce se zobrazuje její číslo, stav a všechny objednané položky. Tyto informace jsou užitečné zejména v případě, pokud například omylem vymažete potvrzující e-maily o Vaší objednávce.
Historie objednávek – ve Vašem profilu se uloží všechny již zrealizované objednávky a můžete se k nim kdykoliv vrátit. Zjednodušení nákupu při opakovaném nákupu nebudete muset vícekrát vyplňovat dodací údaje, čímž se Váš nákup urychlí. Tyto údaje můžete kdykoliv upravit.
Slevy a novinky –jako registrovaní zákazníci můžete být informováni e-mailem o našich současných i připravovaných cenových akcích. Jako první se dozvíte o nabídce vybraných novinek a výhodných zaváděcích cenách.
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ JSEM ZAPOMNĚL SVÉ JMÉNO NEBO HESLO?
Pokud jste zapomněli přístupové údaje k Vašemu profilu, můžete si je obratem vygenerovat pomocí registrované emailové adresy ZDE. Napište Vaši emailovou adresu do políčka a zašleme Vám email s instrukcemi.
JAKÉ FORMY PLATBY AKCEPTUJETE?
Vaši objednávku můžete uhradit několika způsoby, ať už předem nebo až při převzetí zboží.
Platba kartou přes internet
Po dokončení objednávky budete automaticky přesměrováni na platební stránku zpracovatelské banky, kde zadáte údaje o kartě (jméno, číslo a platnost karty, CVC2/CVV2 kód). Tímto způsobem můžete platit bez ohledu na to, která banka kartu vydala. Stačí, abyste byli oprávněni realizovat platby prostřednictvím internetu. Vaše údaje zadáváte přímo na podstránce banky a my s Vašimi údaji o platební kartě vůbec nepřicházíme do kontaktu. Při úhradě platební kartou přes internet zaplatíte za zboží předem a zboží Vám odešleme až po přijetí platby a zpracování objednávky.
PlatímPak
Službu poskytuje Raiffeisenbank i pro ty, kteří nejsou klienty banky na základě rychlého ověření a schválení. Objednáte zboží, vyberete službu PlatímPak, banka si Vás ověří a zda Vám službu schválila se dozvíte do pár vteřin v závislosti na tom, jaký typ ověření zvolíte. Banka zboží za Vás uhradí a Vy máte na splacení bance až 30 dní. Splátku Vám banka připomene. Službu lze využít:
- při objednávce do 25 000 Kč
- max. 10x do roka, Max. 50 000 Kč a v jednu chvíli můžete mít jen jednu neuhrazenou odloženou platbu - pro ty, kteří nejsou klienti banky
- bez omezení - pro klienty banky
Více informací o službě na www.platimpak.cz.
Bankový převod
Po zadání objednávky Vám bude doručen automatický potvrzující e-mail, v němž Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Variabilní symbol je číslo Vaší objednávky a je jej zapotřebí uvést při zasílání úhrady.
Peněžní prostředky lze zaslat na: Citibank 2538150106/2600
V případě, že si zvolíte platbu na účet, zboží Vám budeme expedovat až po připsání celkové fakturované částky náš účet.
Dobírka – v hotovosti kurýrovi
Peníze za objednané zboží zaplatíte kurýrovi až při jeho převzetí. Stačí mít připravenou příslušnou částku v hotovosti hned, jak Vám zašleme informativní e-mail o odeslání vaší zásilky. Kurýr Vás navštíví v průběhu nasledujících dvou pracovních dnů. Dopravci lze platit pouze v hotovosti. Platební karty ani dárkové poukazy či slevové kupóny nepřijímá.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat:
- Telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- E-mailem na [email protected]
MOHU ZAPLATIT KURÝROVI I KARTOU?
Bohužel, kurýrovi lze momentálně platit pouze v hotovosti, platební karty nepřijímá.
JAKÉ JSOU POPLATKY ZA DORUČENÍ KURÝREM?
Při objednávce nad 1200 Kč máte od nás dopravu kurýrem zcela ZDARMA. Při objednávce do 1200 Kč je účtováno přepravné ve výši 79 Kč.
JAKÉ ZPŮSOBY DORUČENÍ VYUŽÍVÁTE?
Kurýrní služba GLS
Pro včasné a bezpečné doručení zásilek využíváme služeb kurýrní společnosti GLS. O předání zásilky do rukou kurýrní služby GLS Vás budeme informovat potvrzujícím e-mailem.
Zboží je zpravidla doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky.
NA JAKOU ADRESU MŮŽETE ZBOŽÍ DORUČIT?
Jelikož doručujeme kurýrní službou, dokážeme zajistit doručení na Vámi zadanou adresu - ať již domů, do práce, přítelkyni, kamarádovi. Prostě kamkoliv, kde se zdržujete v pracovních dnech mezi 8:00 - 17:00 hodinou. Kurýrní služba doručuje zásilky do 2 pracovních dnů od odeslání.
CHCI ZMĚNIT DODACÍ ADRESU OBJEDNÁVKY. CO MÁM DĚLAT?
Pokud si přejete změnit dodací adresu, tuto změnu nám, prosím, neprodleně sdělte:
- telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- anebo e-mailem na [email protected].
MOJE ZÁSILKA BYLA VYEXPEDOVÁNA, NO POŘÁD NEDORAZILA - CO S TÍM?
Předpokládaný čas doručení je přibližně do 2 pracovních dnů od expedice - tedy od předání zásilky kurýrní službě. Pokud Vám nebyla zásilka doručena ani na třetí den od odeslání, prosím kontaktujte naše zákaznické centrum, které prověří, kde se balíček nachází. Můžete nás kontaktovat:
- telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- alebo e-mailem na [email protected]
CO KDYŽ SE MI NEPODAŘILO MOU ZÁSILKU PŘEVZÍT?
Někdy se může stát, že Vás kurýrní služba nezastihne na dodací adrese.
Pokud je první pokus o doručení neúspěšný, kurýr se pokusí znovu doručit zásilku následující pracovní den. Kurýr se bude pokoušet o doručení spolu 2krát (dva po sobě jdoucí pracovní dny). Pokud nebudete zastiženi, doručující kurýr je povinen Vám zanechat vzkaz, buď telefonicky, nebo písemně (lístek ve schránce s kontaktem na kurýrní službu GLS). Na základě tohoto odkazu můžete též kontaktovat přímo kurýrní společnost GLS a dohodnout si náhradní termín na doručení. Pokud byste měli jakékoliv problémy s převzetím zboží, neváhejte nás kontaktovat:
- telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- anebo e-mailem na [email protected].
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ CHCI ZBOŽÍ VYMĚNIT?
Doporučujeme Vám obuv zkoušet pouze v domácím prostředí, aby při výměně nejevila známky vnějšího nošení.
Žádost o výměnu zboží a rezervaci nového zboží je třeba zadat přes službu Online výměna a vrácení.
- Vyplníte Online formulář, ve kterém zvolíte typ požadavku Výměna zboží.
- Označíte produkty, které si přejete vyměnit, a uvedete důvod výměny.
- Zadáte číslo online rezervace - nové objednávky, ve které jste si rezervovali náhradní zboží.
- Zadáte číslo bankovního účtu.
Nevyhovující zboží spolu s vytištěným průvodním dopisem vhodně zabalte a zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu:
- United Fashion Group s.r.o.,
- P. O. Box 136,
- 690 02 Břeclav 2.
V případě vzniku nedoplatku jej uhradíte při doručování výměny. Přeplatek Vám bude vrácen.
Při výměně téhož modelu produktu za jinou velikost platí cenové podmínky v době uzavření původní objednávky. Tzn. pokud dojde ke změně ceny zboží, cenový rozdíl Vám nebude účtován jako nedoplatek, ani vrácen jako přeplatek. Pokud máte zájem zakoupit si zboží v aktuální ceně, je třeba původní zboží vrátit se žádostí o vrácení peněz a vytvořit si novou objednávku.
Máte-li jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již zrealizované výměny zboží, neváhejte nás kontaktovat:
- telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- anebo e-mailem na [email protected].
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ CHCI ZBOŽÍ VRÁTIT?
Vrátit zboží (odstoupit od smlouvy) můžete i prostřednictvím služby Online výměna a vrácení.
Postup vrácení zboží:
-
Vyplníte Online formulář, ve kterém zvolíte typ požadavku Vrácení zboží.
-
Označíte produkty, které si přejete vrátit, a uvedete důvod vrácení - pokud Vám žádný z nabízených důvodů nevyhovuje nebo si nepřejete uvést důvod vrácení zboží, zvolíte možnost bez udání důvodu.
-
Zadáte číslo bankovního účtu.
-
Na základě vyplněné žádosti se vygeneruje průvodní list k vrácení zboží.
-
Nevyhovující zboží spolu s vytištěným průvodním dopisem vhodně zabalte a zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu:
United Fashion Group s.r.o.,
P. O. Box 136,
690 02 Břeclav 2.
V případě vzniku nedoplatku jej uhradíte při doručování výměny. Přeplatek Vám bude vrácen.
Při výměně téhož modelu produktu za jinou velikost platí cenové podmínky v době uzavření původní objednávky. Tzn. pokud dojde ke změně ceny zboží, cenový rozdíl Vám nebude účtován jako nedoplatek, ani vrácen jako přeplatek. Pokud máte zájem zakoupit si zboží v aktuální ceně, je třeba původní zboží vrátit se žádostí o vrácení peněz a vytvořit si novou objednávku.
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánovaného nebo již zrealizovaného vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat:
- telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- anebo e-mailem na [email protected].
CO JE ONLINE VÝMĚNA A VRÁCENÍ?
Online výměna a vrácení je jednoduchý způsob, jak můžete zadat požadavek na výměnu zboží, vrácení zboží (odstoupení od smlouvy) nebo reklamaci prostřednictvím Online formuláře. Bez zdlouhavého vypisování předtištěného formuláře si vyberete službu, o kterou máte zájem, vyklikáte produkty, které potřebujete zaslat zpět, a zboží spolu s průvodním dopisem pošlete v balíku na naši adresu.
Výhody Online výměny a vrácení:
- Jednoduchý způsob přihlášení a výběru produktů, které potřebujete vrátit zpět. Na základě e-mailu a čísla objednávky (variabilní symbol na faktuře) Vám systém zobrazí všechny zakoupené a již odeslané produkty v dané objednávce. Označíte jednoduše ty, které budete posílat zpět.
- Vše na jednom místě. V rámci online formuláře nám kromě informace o vráceném zboží a bankovním účtu můžete zanechat i zprávu, případně fotodokumentaci k poškozenému zboží.
- Výměna s okamžitou rezervací nového zboží. Díky vytvořené rezervaci se nemůže stát, že se náhradní zboží, o které máte zájem, vyprodá, než nám od Vás dorazí balík.
- Sledování stavu vyřízení požadavku. Kromě e-mailové notifikace po zpracování Vašeho požadavku můžete v online službě sledovat průběh zpracování požadavku.
V jakém stavu je vyřízení požadavku?
Nové - přijali jsme Vaši online žádost.
Přijaté - přijali jsme balík a zkontrolovali vrácené zboží. Poprosíme Vás o strpení, úplné zpracování a dokončení požadavku trvá zpravidla několik dní.
Zpracovává se - na Vašem požadavku intenzivně pracujeme a je těsně před dokončením.
Dokončené - požadavek jsme vyřídili.
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ CHCI ZBOŽÍ REKLAMOVAT?
Na zboží zakoupené na stránce Secretavenue.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží jako záruční doklad.
Reklamaci na zboží můžete uplatnit prostřednictvím naší služby Online výměna a vrácení.
Postup reklamace zboží:
- Vyplníte Online formulář, ve kterém zvolíte typ požadavku Reklamace.
-
Označíte produkty, které si přejete reklamovat, a uvedete důvod reklamace spolu s podrobným popisem reklamované vady, případně fotodokumentaci vady.
-
Zadáte číslo bankovního účtu.
-
Na základě vyplněné žádosti se vygeneruje průvodní list k reklamaci.
-
Zboží na reklamaci nám zašlete čisté a spolu s vytištěným průvodním dopisem Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu:
P. O. Box 136,
690 02 Břeclav 2.
Pokud nemáte možnost vytisknout průvodní dopis, do balíku ke zboží doporučujeme vložit dodací list nebo fakturu obdrženou při doručení objednávky, na kterou napíšete číslo žádosti (ID RMA). Číslo této žádosti získáte po vyplnění Online formuláře.
Zásilku se zbožím a průvodním dopisem nebo fakturou zašlete jako doporučený dopis nebo balík přímo na uvedenou adresu. Zásilku NEPOSÍLAT na DOBÍRKU - takovou zásilku nelze přijmout.
O vyřízení reklamace Vás budeme informovat ihned po jejím zpracování, které proběhne v co nejkratším čase, v případě potřeby posouzení stavu reklamovaného zboží nejpozději do 30 dnů.
PLATÍM PŘI VÝMĚNĚ PRODUKTU ZA JEHO OPĚTOVNÉ DORUČENÍ?
Ne, při výměně produktu za opětovné doručení neplatíte. Zboží Vám doručíme zdarma.
JAK JE TO S PLATBAMA PŘI VÝMĚNĚ A VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
Vrácení zboží:
Peníze za vrácené Zboží Vám zašleme co nejdříve od zpracování Vašeho požadavku, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Výměna zboží:
Při výměně zboží mohou nastat tyto možnosti:
- Cena nového zboží je stejná jako cena vráceného – v tomto případě nic nehradíte, vyměněné zboží si již jen převezmete od kurýra.
- Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného – při převzetí zásilky s novým zbožím platíte pouze rozdíl v ceně.
- Cena nového zboží je nižší než cena vráceného – vzniknutý rozdíl Vám vrátíme.
JAKÁ JE LHŮTA NA VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNU ZBOŽÍ?
Veškeré zboží zakoupené na stránce SecretAvenue.cz, se kterým nejste spokojeni, nám můžete nepoškozené a nepoužité vrátit v původním nepoškozeném obalu až do 30 dnů od doručení.
NA JAKOU ADRESU MÁM POSLAT ZBOŽÍ, SE KTERÝM NEJSEM SPOKOJEN?
Zboží, které si přejete vrátit nebo vyměnit zašlete Českou poštou (ne kurýrní službou) na adresu United Fashion Group s.r.o., P.O.Box 136, 690 02 Břeclav 2. Na vrácení i výměnu zboží můžete využít náš Formulář, který byl součástí Vašeho balíku, nebo si jej můžete stáhnout ZDE. Pro rychlé a jednoznační identifikování Vaší zásilky k objednávce, Vám doporučujeme zaslat zboží spolu s vyplněným formulářem.
CO DĚLAT, KDYŽ MI BYLO DORUČENO NESPRÁVNÉ ZBOŽÍ NEBO CHYBÍ NĚKTERÁ POLOŽKA?
Ve vzácných případech se může stát, že některé položky ve Vaší zásilce nejsou v pořádku nebo chybí. Pokud Vám je doručeno poškozené zboží; zboží, které jste si neobjednali, nebo chybí některá položka, neváhejte nás kontaktovat:
- telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- anebo e-mailem na [email protected].
Při komunikaci se zákaznickým centrem o Vaší objednávce si prosím připravte její číslo. Vaši objednávku tak vyhledáme rychleji a Váš požadavek se budeme snažit vyřešit k Vaší spokojenosti.
JAK ZÍSKAT DÁRKOVÝ POUKAZ NEBO SLEVOVÝ KUPON?
Dárkové poukazy si můžete zakoupit přímo na našich stránkách v kategorii Dárkové poukazy. Aktuálně nabízíme poukazy v hodnotě 1 000 Kč, 1 500 Kč a 2 500 Kč. Dárkové poukazy nebo slevové kupony zasíláme našim zákazníkům i během různých marketingových akcí, například prostřednictvím našeho Zpravodaje. Pokud chcete dostávat informace o probíhajících akcích a slevách přímo do Vašeho emailu, stačí se zaregistrovat k odběru novinek. Hned, jak bude spuštěna nová akce, zašleme všechny podrobnosti o ní přímo do Vaší schránky.
JAK POUŽÍT DÁRKOVÝ POUKAZ NEBO SLEVOVÝ KUPON?
Pokud máte slevový kupon nebo dárkový poukaz, můžete jej uplatnit přímo v objednávkovém procesu. Kód kuponu je třeba zadat do políčka, které se nachází pod seznamem objednaného zboží ve Vašem košíku. Po potvrzení kuponu se celková částka sníží o hodnotu kuponu a následně dokončíte nákup. Pokud se vám nedaří vložit platný kód kuponu do určeného políčka, kontaktujte nás:
- telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí - pátek od 9:00 do 17:00)
- anebo e-mailem na [email protected].
Kupony nelze platit při převzetí zboží od kurýra.
JE MOŽNÉ POUŽÍT V RÁMCI JEDNÉ OBJEDNÁVKY VÍCE NEŽ JEDEN KUPÓN?
V rámci jedné objednávky je možné použít pouze jeden slevový kupón nebo dárkový poukaz.