POŠTOVNÉ ZDARMA při nákupu nad 1500 Kč

13 968 spokojených zákazníků

Doprava

Jaké jsou poplatky za doručení kurýrem?
Jaké způsoby doručení využíváte?
Na jakou adresu můžete zboží doručit?
Chci změnit dodací adresu objednávky. Co mám dělat?
Moje zásilka byla vyexpedována, no pořád nedorazila - co s tím?
Co když se mi nepodařilo mou zásilku převzít?

Jaké jsou poplatky za doručení kurýrem?

Při objednávce nad 1500 Kč máte od nás dopravu kurýrem zcela ZDARMA.
Při objednávce do 1500 Kč je účtováno přepravné ve výši 79 Kč.

Jaké způsoby doručení využíváte?

Kurýrní služba GLS

  • Pro včasné a bezpečné doručení zásilek využíváme služeb kurýrní společnosti GLS.
  • O předání zásilky do rukou kurýrní služby GLS Vás budeme informovat potvrzujícím e-mailem.
  • Zboží je zpravidla doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky.

Na jakou adresu můžete zboží doručit?

Jelikož doručujeme kurýrní službou, dokážeme zajistit doručení na Vámi zadanou adresu – ať již domů, do práce, přítelkyni, kamarádovi. Prostě kamkoliv, kde se zdržujete v pracovních dnech mezi 8:00-17:00 hodinou. Kurýrní služba doručuje zásilky do 2 pracovních dnů od odeslání.

Chci změnit dodací adresu objednávky. Co mám dělat?

Pokud si přejete změnit dodací adresu, tuto změnu nám, prosím, neprodleně sdělte:

  • telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí – pátek od 9:00 do 17:00),
  • anebo e-mailem na [email protected].

Moje zásilka byla vyexpedována, no pořád nedorazila - co s tím?

Předpokládaný čas doručení je přibližně do 2 pracovních dnů od expedice –tedy od předání zásilky kurýrní službě. Pokud Vám nebyla zásilka doručena ani na třetí den od odeslání, prosím, kontaktujte naše zákaznické centrum, které prověří, kde se balíček nachází. Můžete nás kontaktovat:

  • telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí – pátek od 9:00 do 17:00),
  • anebo e-mailem na [email protected].

Co když se mi nepodařilo mou zásilku převzít?

Někdy se může stát, že Vás kurýrní služba nezastihne na dodací adrese.
Pokud je první pokus o doručení neúspěšný, kurýr se pokusí znovu doručit zásilku následující pracovní den. Kurýr se bude pokoušet o doručení spolu 2-krát (dva po sobě jdoucí pracovní dny). Pokud nebudete zastiženi, doručující kurýr je povinen Vám zanechat vzkaz, buď telefonicky, nebo písemně (lístek ve schránce s kontaktem na kurýrní službu GLS). Na základě tohoto odkazu můžete též kontaktovat přímo kurýrní společnost GLS a dohodnout si náhradní termín na doručení. Pokud byste měli jakékoliv problémy s převzetím zboží, neváhejte nás kontaktovat:

  • telefonicky na čísle +420 225 348 548 (v pondělí – pátek od 9:00 do 17:00),
  • anebo e-mailem na [email protected].